Mamma

Hej, jag har tyvärr inte skrivit i bloggen på ett bra tag. Min mamma var med i en lastbilsolycka och jag skulle egentligen åka imorgon. Tyvärr har hennes hälsa blivit sämre, jag har hälsa på henne idag med min syster, min systers pojkvän och min pappa.

Min mamma var lite chockad och lite rädd när sköterskorna och doktorn förklara att hennes diafragma har puttat upp en bit av magsäcken in i magstrupen, detta är varför hon inte kan äta och mått dåligt så länge. Vi vet inte så mycket än, de ska göra en röntgen så de är säkra på vad det är och jag bestämde mig för att stanna hemma i sverige. Jag kan inte låta min mamma ligga på sjukhuset och kanske inte få höra vad som händer medan jag är i indien, men jag ska såklart dit. Ska se hur hon mår om en vecka och kanske åka då istället

Tack alla som hjälper och jag lovar att jag ska försöka skriva mer här. Bara varit en väldigt tuff vecka, jag skulle packa, ha massa saker med mig, min mamma var i en olycka så vi alla blev extra stressade för det och ja... Vi alla har dåliga veckor någon gång och verkar som jag fick en väldigt... väldigt dålig en nu

Jag har inte all information än och jag är också chockad precis som min mamma så.. Men jag kommer tillbaka när jag vet mer, ring gärna om ni vill att jag ska förklara bättre. Ganska svårt att förklara genom text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0