Sista veckan.

Vi var bara tre stycken i banjara basti, tyvärr fick isabelle stanna hemma på grund av hennes illamående.

Det var som varje dag men jag var faktiskt i skolan idag, hjälpte barnen med matten och engelskan. Var stor skillnad från att springa runt, leka och måla.

En tjej som är väl runt 8-10 höll på att skriva ner en kort historia om en hund i sin bok. Men när vi behövde gå så kom hon till mig istället och frågade om jag ville höra den, var lite shockande att höra en sån ung flicka berätta en historia om en hund. Hon brukar gå i privat skola men just nu har de lov så därför kommer hon till oss, skönt att faktiskt kunna prata engelska med barnen då och då.

Jag kanske gör ett litet inlägg senare idag, vi ska iväg till banjara basti senare idag igen och duscha dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0