Kontakt problem.



Liten kul bild medan vi väntar på Tims bilder.



Tim ringde precis, de har väldiga problem med servern. Därför kan han inte nå oss genom internet. Han tycker att det är lite tråkigt eftersom det är bara en volontär till och de har inte så mycket att göra. Låter som att han behöver lite sysselsättning.

Han har lite problem med vad han skall göra med pengarna, han vill inte att det skall bli orättvist och han vill att det verkligen skall göra nytta. Han skall prata med Madan och den andra volontären igen och se vad de kan göra. Madan är duktig och vet vad som är bäst.

De har varit inne och beställt kläder till mig och hans syster men han har själv inte beställt några till sig själv. Jag förstod inte varför. Det var lite dålig kontakt så jag hörde inte allt han sa. Han har tagit över 500 bilder så vi lär få massor att titta på när han väl kommer ut här.

Det ser iallafall jag fram emot. Hoppas bara att internet problemet skall lösa sig snabbt. Han har varit i väg en vecka nu så det är tre veckor kvar innan vi får hem honom.




En bild till Tim från mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0