Kabri och Bhuri.


Här ser ni de två första getterna, Kabri och Bhuri, som skänktes av Gunni och Bengt till
två familjer i Banjara Basti. - se Getprojektet, under första fliken på AVI's hemsida

Detta är vad jag funderar på med pengarna som jag samlade in. Det är svårt att veta
var man skall placera pengarna, var de gör mest nytta. Det skall finnas en mening och
betydelse, skall göra skillnad.

Det är mycket svårt att veta var jag skall sätta pengarna på, det finns många barn
Vem behöver mest hjälp eller skall man ta lite till fler? Madan och Signhild hjälper
mig att hjälpa rätt. Så att jag inte "bara kastar pengarna i sjön".






Mer bilder på http://moaornberg.blogg.se/category/indien.html
Tillhörande: Moa Örnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0