Många bäckar små.

Min mamma har många fina vänner, hon brukar säga att man ser vad man är för någon person genom att titta på sina vänner. Alltså måste jag ha en väldigt fin mamma, fast det visste jag redan.
 
Många av dessa vänner har stöttat mig genom start, insamlingar, resan fram till nu. Det blir bara fler och fler. En tjej speciellt har följt mig från starten och nu har hon skrivit om mig i sin blogg, att man kan få ihop så mycket fint om mig är lite ofattbart. Jag är 18 år och har precis börjat fatta vad som händer i världen.
 
Tänkte göra en presentation av de som sticker ut av hennes vänner, så jag börjar med Marita, enligt mamma en riktig häxa. Som bryr sig om alla andra och i mellanåt glömmer sig själv. Hon har två barn och en hund Lollan. HÄR inne kan ni läsa hennes ord om mig och passa på att läsa hennes blogg. Intressant och rolig läsning.
 
Det inte bara pengar som räknas i en "insamlings kampanj" som jag gör, utan alla dessa snälla människor som hjälper till att sprida detta. Hur skall man annars veta att andra har det svårt och att man kan hjälpa till. Jag tackar Marita, och hoppas att hon har det bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Tack, Tim...dina ord värmer...:)
Och visst har du en fin mamma...:)
Kram!

2012-07-13 @ 13:46:40
URL: http://moonbeam67.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0