Hur man gör om man vill hjälpa mig att hjälpa.

 
 
 
 
Man kan vilja göra mycket här i världen. Vart man än vänder sig så är det något som man vill göra för någon annan människa eller djur. Överallt i världen finns det någon som behöver ha hjälp. Jag har valt att hjälpa dem i Indien, mycket för att jag nu har varit där, jag vet att pengarna går dit de skall. Ingen tar ut pengar i lön eller annat utan pengarna går till sådant som hjälper de i Banjara Basti.
AVI – Adventures and Volunteering in India      
De använder sina hjärtan när de hjälper.
 
Så här kan man göra:
 
Bidrag till elevhemmet och barnen kan sättas in på
 
Bg 759-8816 skriv "TimElevhem", så går det direkt in till AVI,
 
så ser de att det kommer in via mig.
 
Glöm inte att skriva ert eget namn så att jag kan tacka sen.
 
 
Banjara Basti behöver allt! Det betyder att, oavsett i vilken form du kan stödja dem, är det mycket viktigt och en stor hjälp för dem - även om det bara är din närvaro! Alla hjälper på sitt sätt, om inte pengar finns så sprid gärna detta så att fler kanske vill hjälpa. Allt räknas, alla har inte pengar men man kan hjälpa ändå.
5 kronor är mer än 0 kronor, man ger det man kan.
 
Jag TACKAR alla som vill bidaga och hjälpa mig att sprida detta.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Spooky att du lägger upp detta inlägget nu...Satt nämligen och räknade på ekonomin nu när lönen snart kommer och ser att jag nog kan undvara lite till ditt projekt och så läser jag detta inlägg...och där finns alla uppgifter jag behöver..:)
Tack!

2012-07-26 @ 00:10:35
URL: http://moonbeam67.blogspot.se
Postat av: Marita

Då hoppas jag att jag gjort rätt nu....istället för OCR nummer så skrev jag TimsElevhem och mitt namn. Hör av dig om det inte dyker upp några pengar.
Ha en skön helg och hälsa mamma...:)

2012-07-27 @ 11:40:10
URL: http://moonbeam67.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0