Bärgaren fick bli nästa bidrag.





Här är ett av mammas och min fästmös gåva för insamlingen. Jag ska ju till Indien och behöver flera sponsorer/gåvor för att jag skall kunna hjälpa till. Det kostar ju som sagt pengar för att kunna hjälpa. Jag har ett skolprojekt som innebär många timmars jobb. Jag har startat denna blogg som handlar om hur allt började och hur resan tar mig till Indien. Jag har även en facebook sida HÄR eftersom jag vill nå så många som möjligt.

Denna tårta gick till Gilbert som fyllade 3 år. Han gillar Bärgaren så självklart ska han ha en sådan. Han älskar jordgubbssmak och vaniljfluff så därför blev det dessa smaker, och med sockerpasta, vanlig vaniljbotten. Hoppas att det gick att äta.



     

     

     




Om ni kan tänka er att bidraga så är kontonummert. 8295-8,3 035 041-7 swedbank

Stora som små bidrag är välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0