Hemma men jobbar fortfarande

Hej alla, tyvärr har det inte varit ett inlägg på ett tag. Jag blev såklart väldigt sjuk när jag kom hem, vila och försöka ta igen allt jag missat i Sverige.
Jag jobbar fortfarande med projektet, skriver powerpoints, pratar med Madan etc.
Om mindre än 2 veckor ska jag ha en redovisning inför skolan om vad jag upplevt och berätta lite. Om 2-3 veckor ska jag redovisa om religionen Hindusm för min klass, jag ska bli intervjuad av skol tidningen och även hjälpa studenter på min skola som funderar att bli volontärer. Jag håller på med två powerpoints, räknar pengar som ni har bidragit med, sedan ska det skickas till Madan och såklart är hela min familj/vänner glada att jag är hemma så lite upptagen med det också, allt detta samtidigt som jag är sjuk.
Om ni har frågor, vill ha bilder från resan eller bara vill prata så kontakta mig gärna på facebook eller lämna en kommentar här.

Kommentarer
Postat av: Signhild

Härligt Tim att du är någorlunda på banan igen.

Men jag tycker att du ska ta det litet lugnt!

Du hinner att göra det du ska - när du blivit piggare.



Haré bra så länge.



Förresten kontakta gärna Moa Örnberg (mitt barn-barn som nu var med mig i Indien)på Facebook. Hon har blivit godkänd för ett entrepenörsprojekt där hom kommer att arbeta gentemot företag för att samla pengar till AVI och barnen i Banjara Basti.

Ni kanske kan ge varandra en hel del värdefulla tips.

2012-04-18 @ 18:38:58
Postat av: Tim Fredholm

Ja, jag ska ta kontakt med henne och jag försöker hinna med allt. Vissa saker kan man tyvärr inte sega med och fick precis reda på att jag nog ska vara med tidningen igen. Haré så bra du också och önskar allt är bra.

2012-04-19 @ 23:24:04
Postat av: Nae's Nest

Hello,

This is a very nice blog. Please come see mine a join. I got your on facebook too. I enjoy your pictures.

Renee

2012-04-26 @ 01:44:32
URL: http://naesnests.wordpress.com
Postat av: bishal

its nice blog! thank you

2012-06-14 @ 09:55:36
URL: http://www.rcdpinternationalvolunteer.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0