Tisdag

Vad kan jag säga, det var faktiskt inte lika varmt idag.. Tur för oss, men vi hade lika många barn som alltid. Kanske fler, trött blir man verkligen hade fyra barn på ryggen och ja... Alla på samma gång. Det går inte säga nej till dem och om man gör det så hoppar de upp ändå eller klättrar upp. Man ser att de verkligen vill leka, så jag tog de smällarna att anstränga mig mer än vanligt sen sova extra mycket i campen.

Vad vi gjorde idag var målning igen, tyvärr fick vi slut på papper och spela lite fotboll och några skulle såklart rida på våra ryggar etc. istället men någon sprang iväg med fotbollen när jag och jennifer var upptagna med barnen som klättra på oss så nu förlora vi en fotboll. Hoppas den kommer fram imorgon för vi letade verkligen men hittade inte den, innan vi åkte så hoppade vi lite hoprep.

Håller på rensa en av datorerna från virus och andra skadade filer, är uppe i 121 stycken på bara 6 minuter. Yaaay....

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0