Resan till indien

Det tog en väldigt lång tid att komma hit, först vaknade jag runt fem på morgonen i sverige. Gjorde oss klara och åkte vid sex, hämtade min syster i malmö snabbt för hon ville vara med och lämna mig. Efter det åkte vi hela vägen till danmarks flygplats, vi hämtade min biljet och min familj + fästmö sa hejdå till mig.

Allting gick smidigt på flygplatsen och de gick klockan elva, jag var framme i turkiet klockan sju. Tog en buss därifrån till flygplatsen, gick igenom kontrollen och väntade till klockan åtta, tog en ny buss som körde till flyget. Det avgick klockan nio och jag var i dehli klockan tre på morgonen.

Flygbolaget var jätte bra, allting var gratis som mat, dricka eller snacks. De hjälpte en med allt och det fanns små mini skärmar så man kunde kolla på serier, filmer eller lyssna på musik.

När jag kom fram till dehli trodde jag att Madan skulle hämta mig runt 6-7 tiden men han kom väldigt tidigt så han var redan där 03:40, vi hoppade in i bilen och körde, var i campen runt klockan 10. Var väldigt annorlunda och man såg saker som man aldrig sett innan på vägen hit, svårt att förklara och ja... Det är något man måste nästan se själv för att förstå.

Tack alla, jag kommer försöka mitt bästa att skriva varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0