Helg

Det är just nu helg och vi slappar för att förbereda oss inför veckan.

Jag har pratat med Madan om att kanske skaffa nätverkskort till två av deras datorer så att de kan använda trådlöst men han ville tänka på det först, så vi får se.

Annars är det inte mycket att säga förutom att det bara blir varmare, jag har faktiskt inte blivit solbränd än. Men jag har  cirka två veckor kvar.

Maten här är god, tyvärr äter jag aldrig så mycket. Fråga bara vänner, familj eller någon annan de kommer säga samma sak. Jag måste ändå säga att jag saknar kött, vi har bara ätit kött en gång sen jag kom hit och det var underbart. Håller tummarna på att vi får mer någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Liselotte Vikström

Hejsan Tim

Underbart att kunna läsa om någon som är där NU. Jag var där 5/1-5/2, och saknar allt så mkt.Tråkigt att ni är så få. Jag var på "dagiset" så jag förstår att du har mkt att stå i(xtra kramar t Meher o Bipasha fr mig).Som jag känner nu kommer jag att åka tillbaka. Hälsa hela familjen fr mig,speciellt kvinnorna. Vems hund, har de äntligen skaffat en ny, vi försökte när jag var där. Ha de bra o lycka till med fortsatt arbete. Kram Liselotte

2012-03-18 @ 11:28:23
Postat av: Tim

Heej Liselotte. Jag ska hälsa till familjen nu när jag ska äta, det är roligt att höra från någon annan som var här. Hunden såg vi i banjara basti, den gick runt och letade efter mat och jag fick fyra bilder på den innan den stack. Hälsningar Tim


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0