Nu går det inte att säga nej längre, nu reser jag snart.




Nu är allt bokat och betalat. Det är mycket som man skall tänka på och mycket som skall klaffa. Visumet väntar jag på. Bara jag får det i tid. Resan är klar och betald. Pengarna till AVI är betalda. Nu skall bara extra försäkringen för mig ordnas sen kan jag flyga iväg.

Jag har lyckats att få till det så att mitt APU och projektarbetet går hand i hand. Tack vara att de behöver mina dator kunskaper i Banjara Basti så gíck det bra att räkna det som APU ( praktik ) I höstas var jag fyra veckor i Lûbeck och hade min APU. Får väl vara glad att mamma och pappa känner folk lite överallt i världen. Enligt mina föräldrar så växer man som människa genom att göra sådana här resor. Det man upplever kan ingen ta i från en.

Nästa resa får jag planerar får jag väl ta med min syster Martina och fästmö Frida på. Annars så får jag nog inte resa mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0