Tack för att NI har gjort detta möjligt.

     
Gogon                                                Litri

I dag har jag satt in pengar till två fadderbarn Gogon och Litri det blir 400 kronor
i månaden tills de blir vuxna. Sen satte jag in 4000 kr till barnhemsprojektet så att
bygget kan gå framåt och så pengar till två getter, getterna kan gå på mellan 600
till 1000 kronor. Skall börja titta på hur jag skall ordna det för framtiden med Indien
och AVI. Mycket jag vill, skall se hur jag skall lägga upp det.




Nu har jag tagit studenten och det känns både bra och dåligt. Framtiden är
som ett tomt blad. Vill så mycket men vet inte vad jag skall välja. Har sökt 
utbildning till socionom för jag vill bli akut kurator. Men samtidigt vill jag i
väg och se om jag kan göra mer ute i vida världen. Vet bara inte hur och
vad man kan göra, måste ju ha lite pengar så att jag kan äta och bo. Har
någon av er något tips eller råd så snälla berätta.

Vill jättegärna ner till Banjara basti igen, personalen och Madan, saknar dem
så mycket. Har jag tur så träffar jag Signhild Örnberg som jag missade sist,
hon har varit en stor hjälp hela tiden. Jag blev nog en ny människa när jag
var där nere på grund av att jag fick se så mycket som jag aldrig hade
kunnat föreställa mig. Det går faktiskt att hjälpa, inte som många sagt till
mig att det är inte lönt eftersom mellanhänder tar allt. Där vågar jag påstå
att AVI är perfekta, de ger all sin tid och kraft och alla pengar går till deras
projekt. De bryr sig.

Jag skall försöka att bättra mig med skrivandet, ibland går det och i mellanåt
så glömmer jag av det. Vet inte vem jag kan skylla på. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0