En annan "busig" bloggare.

Ja skulle ju skriva lite om alla er som stöttar mig i min kamp för Banjara Basti. Här är en tjej som har åsikter och väldigt bra sådana. Hon är i sin bästa ålder enligt henne själv och så har hon tre underverk och en sambo. Varje månad skänker hon till någon eller några behövande och jag har fått min beskärda del till barnen i Banjara Basti.
 
Om alla hade varit som denna tjejen som heter Linda Åkesson så skulle vi inte ha några fattiga. Det är svårt att länka till hennes bloggar då de försvinner. Jag hoppas att jag lockat henne så pass att jag får henne att ta med sin familj och besöka Banjara Basti själv. Tror att hon hade gillat detta. Detta är också en av min mammas vänner.
 
 
 
 
Det var allt för idag, hoppas ni har en trevlig kväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Underbar bild...:) Du ser verkligen ut att vara på rätt plats i livet...:)

2012-07-14 @ 20:47:38
URL: http://moonbeam67.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0