Är inte så osynlig längre.

Jag har hamnat i Tidningen igen. Var hos min flickvän när mina föräldrar ringde och sa att jag var i tidningen. Det är kul men blir samtidigt lite rädd att ni skall tröttna på mitt nylle. Mitt motto är att få så mycket hjälp till "mina" barn i Indien. Inte att försöka spränga antal bilder i tidningen. Fast jag erkänner det är kul. Helst nu när jag fått en hund också ( syrrans hund )
 
Nä jag är tacksam för allt intresse som handlar om mej och Banjara Basti. Ju fler som fastnar för de underbara,
glada barnen där nere, ju gladare blir jag.
 
Jag visar här iallafall minhelside bild och hoppas att detta för något gott med sig.
 
Detta är speciellt, veckans hjälte.........passar inte in på mig. Jag är ingen hjälte utan en vanlig kille som vill göra något bra. Aftonbladet ha iallafall en härlig inställning, de tar fram alla möjliga människor och visar att  jorden är i goda händer. Ett minne för livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Månstråle

Hej Tim!
Vill bara säga att jag verkligen beundrar det du gör och hoppas du en dag får komma tillbaks dit ner och hjälpa till att färdigställa skolan. Jag har lagt upp ett inlägg i min blogg om dig och jag hoppas och tror du tycker det är ok.
Önskar dig allt gott och ta hand om dig/ Marita (vän till din mamma)

2012-07-11 @ 22:55:23
URL: http://moonbeam67.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0