Ännu en "häxa".

Ja Jeanette Lilitha Bencze heter en annan tjej som har stöttat mig hela tiden och spridit mitt budskap eller vad man kan kalla det. Hon är en prästinna och har skrivit en bok, vem vet hon kanske skriver en bok om mig en dag :)
 
Det verkar som att just häxor gillar att hjälpa andra, eller som mamma säger. Vi är skapta för att hjälpa varandra. Ni kan läsa om henne i hennes egen blogg som ni hittar HÄR. Det är svårt att skriva så jag hoppas att ingen tar illa upp, då jag försöker visa att jag är tacksam för all hjälp jag får för att kunna hjälpa.
 
Hade varit kul om jag fick alla som hjälper att resa ner och se själv hur fint där är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag säger inte om utan när jag har pengar så ska jag mer än gärna åka ner till Banjara Basti...:)

2012-07-15 @ 19:22:11
URL: http://moonbeam67.blogspot.se
Postat av: cilla

Fint, Marita vi samlar ett gäng och åker. Skulle vara härligt att åka ett gäng. Jag bara längtar. Kramisar

2012-07-15 @ 20:34:41
URL: http://wiccankraft.blogg.se
Postat av: Lilitha

Men vad du är rar. Förstår att Cilla måste vara stolt över dig. Hoppas verkligen att du kommer att åka ner till "dina" barn i Banjara Basti igen. Fast jag är ganska så säker att du kommer att göra det. Tänkte sätta in 100 kr. till ditt hjälp/stöd-konto. Så om du skiver och berättar om hur jag ska göra då. Ska göra mera reklam för dig och din blogg under veckan så att ditt budskap sprids lite vidare. Och vem vet i min nästa bok som är på gång...kanske jag kommer att nämna dig. Eller varför inte själv skriva en bok om dina drömmar och upplevelser. Det tror jag nog redan du har planerat...hihi. Säg till så kan jag berätta lite om hur jag gjorde. Du är en god människa. Kram Jeanette Lilitha

2012-07-23 @ 23:57:05
URL: http://lilitha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0